صاحبان رستوران ها همیشه به دنبال روش های نوین تبلیغات و بازاریابی برای جذب مشتریان نو به رستوران خود می باشند .
برنامه ریزی ایده های تبلیغاتی تهی دست صرف اندازه قابل توجهی وقت و انرژی برای تعیین شایسته ترین شیوه میباشد ، البته مطلقا این عمل سبب افزایش نتیجه آوری کسب و فعالیت شما خواهد شد . راه های دوچندان متعددی برای معرفی و تبلیغ رستوران وجود داراست که اکثر این روش ها به آسانی و با هزینه مقداری قابل پیاده سازی میباشند .
سرفصلبه
کسب و کار های فضا خود مراجعه کنید
بسیاری از مدیران رستوران ها هیچ وقت به مجال های بزرگی که در گوشه و کنار آنهاست اندیشه نمی نمایند . کمپانی هایی که در قربت رستوران قرار دارند دستکم برای وعده ناهار یک فرصت ویژه محسوب می شوند .چند از کمپانی ها که در قربت رستوران شما قرار داراهستند را انتخاب نمایید و وقتی را برای ملاقات با مدیر آن کمپانی برنامه ریزی نمایید . در وقت ملاقات تلاش نمایید یک ارتباط اثر گذار با مخاطب برقرار کنید و توصیه جذابی در مسئله سفارش غذا به آنان ارائه فرمائید . می توانید از آن ها دعوت فرمائید تا از رستوران شما بازدید نمایند . آنگاه منو یا بروشوری که از طعام های رستورانتان درست کرده اید را به یار اطلاعات اشتراک و شیوه ی توصیه در اختیار آنها قرار دهید .
سرفصلکاغذ
های تبلیغاتی شامل توصیه های ویژه را کوچک طراحی کنید
تبلیغات توصیه های ویژه ای که برای مشتریان آماده می فرمایید باید دست کم به بازه ۳۰ روز از هنگامی که توصیه را ارائه می کنید اعتبار داشته باشد البته ممکن هست شما برنامه ویژه ای پباده سازی نمائید که نیاز باشد اعتبار صفحه های تبلیغاتی را کمتر یا بخش اعظم فرمائید . کارایی کنید در زمان ارائه صفحه های تبلیغاتی ، با مشتری دوستانه و به گرمی بازخورد فرمائید . آنان غزیبه نیستند ، آنان می توانند در آتی مشتری شما باشند و به شما پول پرداخت کنند . یادتان باشد صرفا چیزی که شما برای افزایش فروش رستوران تان نیاز دارید مشتری های بیشتری می باشد که بخش اعظم از شما خرید می کنند .
کارایی نمایید تبلیغات شما برای مشتری دارنده یک توصیه دیدنی باشد که مسلما وی را به رستوران بکشاند ، پیشنهاد تخفیف قابل توجه ، یک غذای ویژه با هزینه مطلوب یا این که دعوت کردن یک شخص دارای اسم و رسم در یک مورخ یگانه به رستوران و … . می تواند عواملی باشد که مشتران احتمالی را به رستوران شما بکشاند . البته دقت فرمایید که برگه تبلیغاتی شما آنقدری تعالی نباشد که مخاطب نتواند آن را در جیب و یا این که کیف پول خود جای دهد و بدون چاره شود آن را بدور بیاندازد . می توانید تبلیغات خویش را در قالب کارت ویزیت های تبارک صحیح فرمائید که نیز تداوم خیر داشته باشد و نیز به راحتی مشتری می تواند آن را یار خویش داشته باشد اما مطلقا باید یک پیشنهاد ویژه و جذاب برای مشتری داشته باشد ، پیشنهادی که مشتری احساس نماید اگر از آن استعمال نکند یک شرایط عالی را از دست داده هست . ورقه های تبلیغاتی متعددی چاپ نکنید تا مجبور باشید آنها درون پیاده رو ها پخش نمائید یا این که زیر برف منزه کن اتومبیل ها قرار دهید . تلاش فرمایید تبلیغات به وسیله اشخاصی با روابط عمومی بالا به چهره حرفه ای به مشتری های احتمالی داده شود و رابطه ای گرم با مخاطب برقرار شود . در حین دادن تبلیغات به مشتری کارایی کنید رستوران را به وی معرفی کنید و فقط به دادن یک تکه ورقه اکتفا نکنید .
سرفصلیک
توصیه خوب برای جذب مشتری ، یک عدد بخرید ، دو عدد بخورید درصورتی که بتوانید به مشتری سفارش یک درصد تخفیف قابل توجه ارائه کنید ممکن میباشد بتوانید به نیکی مشتری را جذب فرمایید البته اکثر زمان ها اوقات مردمان تمایلی به محاسبات ریاضی ندارند . می توانید پیشنهاد را به شکلی دیگر مطرح نمائید . می توانید به آنها سفارش دهید که با هزینه ی غذای خودشان یک عدد از نزدیکانشان را نیز به رستوران دعوت کنند ، به این فیس که با پرداخت هزینه ی یک وعده طعام ، دو وعده به آنان تحویل دهید . می توانید ارزش غذاهای پرفروشتان را هم در تبلیغات ذکر فرمایید تا مشتری تاءمل نکند شما چیزی را گرانتر از عرف به او می فروشید و قرار نمیباشد سرش را کلاه بگذارید . اما ابن سفارش شما باید محدود و برای کسانی یگانه باشد که تبلیغتان را به آن ها داده اید .
درصورتی که چنین پیشنهاد وسوسه انگیزی را به صورت صریح و شفاف به مشتری پیشنهاد فرمایید ، به طبع به شما مراجعه می نماید و وقتی که برای اولی بار به رستوران شما مراجعه می کند نوبت هنر نمایی شماست . شما باید در این بازه زمانی به گونه ای به او خدمات حرفه ای و عالی ارائه فرمائید که از آن پس همیشه به رستوران شما مراجعه کند . البته قرار نمی باشد به مشتری دروغ بگوییم و تنها در همان دفعه اولیه سرویس ها خوب به وی ارائه کنیم ، بلکه بایستی عملکرد شود در اولی مراجعه تصویر بی نقصی در ذهن مخاطب ساخته شود . هیچ غلط و اندک کاری در اولین مراجعه قابل قبول نیست و منجر می شود تا با عدم مراجعه مشتری در دفعات سپس ، هزینه ای که برای جذب مشتری متحمل گردیده اید بی ثمر بماند .خدمات شما و همین طور روش ی ارتباط با مشتریان می بایست به گونه ای مختص باشد که مشتریان حاضر باشند یکسری کیلومتر را صرفا برای این که در رستوران شما طعام بخورند ، طی نمایند و چشمشان را به روی سایر رقبا ببندند تا در غایت سبب ساز ارتقا فروش رستوران شما شوند .
سرفصلتحویل
بدونپول طعام تحویل بدون پول و سرعت بالا خوراک می تواند یک عدد از عوارض قادر مشتریان غیر حضوری برای گزینش شما باشد . کارایی نمایید طعام ها را با کیفیت بالا و پر سرعت به محل مورد حیث مشتری حمل نمائید . برای تسویه حساب همت فرمایید کارتخوان های سیار به هم پا داشته باشید و این نکته را در تبلیغات خویش هم منعکس کنید تا مشتری حتی وقتی که پول انتقاد در اختیار ندارد بتواند به راحتی از شما خرید کند .
سرفصلاطلاعات
مشتریان خویش را عده آوری کنید عملکرد فرمایید شماره موبایل یا آدرس اینترنتی مشتریان خود را توده آوری کنید . در صورتیکه اطلاعات تماس مشتریان را در اختیار داشته باشید در بازه های یگانه می توانید پیامی برای مشتریان ارسال نمائید یا فرصت ها و پیشنهادهای ویژه را به آن ها اطلاع دهید . تلاش نمایید مدام اطلاع رسانی ها را به مدل ای انجام دهید که مشتری نیز بازه زمانی کافی برای هماهنگ کردن برنامه هایش داشته باشد و نیز اینکه پیام شما را فراموش نکند .در صورتی که از پست الکرونیکی یا این که شبکه های اجتماعی برای پیام رسانی به کارگیری می نمایید ، حتما به خاطره داشته باشید که تصاویر با کیفیت و جذاب غذا و نوشیدنی هایی که سفارش می دهید را برای مشتری ارسال کنید . شما می توانید برای داده ها عمده در زمینه نحوه داشتن یک صفحه خوب در کانال های اجتماعیاینجا کلیک نمائید و خط مش های افزایش فروش رستوران از طریق اینستاگرام را بیاموزید .
سرفصل
فستیوال غذا برگزار فرمائید می توانید هر از یکسری گاهی یک شبکه های مردمی را به پخت یک محرمانه غذا های یگانه اختصاص دهید و مشتریان را برای آن جشنواره دعوت نمایید . مثلا می توانید یک توشه فستیوال غذاهای جنوبی یا این که شمالی یا این که غذاهای ایتالیایی ، مکزیکی ، هندی و این چنینی برگزار نمائید . علی الخصوص درصورتی که مشتریان شما برنا هستند ، به شدت می توانید از این مجال به کارگیری فرمائید . این اتفاق افتاد سبب ساخت یک ویژگی خاص برای رستوران شما می شود ، مشتریان شما می توانند هر یکسری وقت یکبار شاهد فستیوال هایی باشند که باعث می شود غذاهای جدیدی در رستوران شما سرو شود . حتی می توانید در نقطه نهایی از مشتریان در زمینه بهترین غذا سوال فرمائید و پخت غذای تعیین شده را آن گاه از فستیوال هم ادامه دهید .
شما برای اینکه بتوانید به رستورانی فوق العاده تبدیل گردید ، باید علاوه بر اینکه غذاهای خوب در اختیار مشتری قرار می دهید ، ویژگی های مخصوص به فردی را در ذهن مشتری برای خودتان ثبت نمایید . روی داد های اجتماعی می توانند فوق العاده سریع رستوران شما را پر اسم و رسم و دوستداشتنی نماید . سپس از برگزاری یک جشنواره طعام شما خواهید دید چطور این خط مش جالب تا مقطع ها باعث ارتقا فروش رستوران شما و نا مرتب شدن رستورانتان می شود . یکی از مزایای این روش این است که اسم رستوران شما را بر سر گویش ها می اندازد .
- ۹۷/۰۷/۰۳