iranhfc

عمومی

iranhfc

عمومی

  • ۰
  • ۰

مهاجرت به کانادا:کلاس خانواده Immigrate 

to Canada:Family Class اتباع خارجی که قصد سفر به کانادا را دارند می توانند کلاس خانواده را به عنوان اعضای خانواده خانوادگی براساس ارتباط آنان با یک شهروند کانادایی یا یک اقامت دائم تعیین شوند . 


شهروندان 

کانادا (از جمله، در شرایط خاص، اشخاصی که در بیرون از مرزو بوم اقامت دارا‌هستند با قصد بازگشت به کانادا برای اقامت) و ساکنان همیشگی (فقط برای اشخاصی که تنها در کانادا اقامت دارند)، سن ۱۸ سالگی (۱۸ سال) ممکن هست از اعضای تحت حمایت کنند: 

کلاس 

خانواده (با اعتنا به وضعیت واجد شرایط بودن) برای کانادا مهاجرت: همسر 

آنها سهم دار 

زندگی مشترک / هم فرآورده خود شریک 

زندگی زناشویی خود خردسال ها 

متعلق به آنان پایین ۱۹ سال (۱۹) کودکان 

وابسته به خویش را در سن نوزده (۱۹) و بیش از (اگر آنها خیالی یا این که جسمی عقب افتاده جسمی و وابسته به بابا و مادر خود را) کودکان 

آن ها را ثبت یا این که پذیرفته و یا پایین محافظت خود قرار می دهند والدین 

پدربزرگ 

و مادربزرگ دیگر اعضای خانواده مجرد (به تیتر مثال، آخری عضو خانواده باقی ما‌نده در تحت قضیه های بشردوستانه و دلسوز، جایی که واجب است) . 

ببینید در‌صورتی‌که شما یا نسل شما واجد وضعیت برای اقامت دایم کانادا میباشید . 


یک سری 

سوال معمولی را جواب دهید و ما به شما خواهیم اعلام کرد که درصورتی که شما یا نسبیت شما برای هجرت به خانواده خانوادگی واجد شرایط باشد: 

حمایت 

از همسر، سهیم زندگی یا فرزند وابسته 

پشتیبان 

پدر و مادر یا این که پدربزرگ و مادربزرگ 

بدون‌پول 

کانادا هجرت واجد موقعیت بودن ارزیابی 

دولت کانادا به عنوان یک جایگزین برای حمایت از پدر و مادر / پدربزرگ و مادربزرگ، “والدین و پدربزرگ و مادربزرگ سوپر ویزا” که تا ۱۰ (۱۰) سال معتبر می باشد ارائه می دهد . ویزای چندگانه اجازه خواهد اعطا کرد که درخواست کننده در یک بازه به زمان ۲۴ ماه در کانادا فارغ از نیاز به تجدید موقعیت خویش در کانادا بماند . شهروندی و سفر کانادا ظرف برهه زمانی هشت هفته (هشت هفته) درخواست می توانند ویزا را به طور میانگین ​​صادر کنند . 


این بدان معنا میباشد که به جای توقع هشت (۸) سال، پدر و مادر یا این که پدربزرگ و مادربزرگ می توانند ظرف هشت (۸) هفته به کانادا بروند . 


متقاضی ها پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ سوپر روادید برای دریافت بیمه بهداشت سری محرمانه کانادا برای اقامت خویش در کانادا مسئله نیاز خواهند بود . 

  • ۹۷/۱۱/۲۱
  • iranhfc iranhfc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی