iranhfc

عمومی

iranhfc

عمومی

  • ۰
  • ۰

به چه شکل 

اموال و دارائی هایم را با خودم بیاورم؟ 

در شرای در حال هجرت دایم به کانادا هستید، می توانید دارائی هایتان را یاور خودتان بیاورید . شما می توانید این فعالیت را هم‌زمان با ورود خودتان و یا مدتی پس از ورود به کانادا انجام دهید . 

مهاجرت به کانادا


شما می توانید دارائی های خویش را سوای پرداخت هر گونه مالیاتی به کانادا بیاورید . برای این که واجد شرایط معافیت مالیاتی قرار بگیرید، می بایست صاحب و مالک حقیقی وواقعی دارایی ها بوده و از وسائل و کالاهای خود قبلی از ورود به کانادا استعمال کرده باشید . 

همچنین می بایست فهرست مربوط به حسابرسی شخصی B4 تکمیل شود . در این فهرست شما همگی وسائل و دارائی هایی را که می خواهید همپا با خود به کانادا بیاورید و یا این که می خواهید بعدا آن ها را ارسال کنید یادداشت می فرمائید . در حالتی که کالاهای شما در فرم مهم B4 که در اختیار شما قرار می گیرد ذکر نگردد، آن گاه واجد ورود با معافیت مالیاتی نخواهند بود . 

در حالتی که شما به فضای بیشتری برای فهرست کردن کالاهای خود نیاز داشته باشید، می توانید به طور جدا اموال خود را فهرست نمائید و یا این که فرم مرتبط با حسابرسی فردی B4A (فهرست کالاهای وارداتی) [PDF] را کامل شدن نمایید . 

فهرست شما بایستی نشان دهنده کالاها و بها دنیوی آن ها باشد . فهرستی از کالاهایی که می خواهید هم پا با خود به کانادا بیاورید و همینطور فهرستی برای کالاهایی که می خواهید بعدا وارد کانادا نمایید را تهیه و تنظیم کنید . خوبتر می‌باشد از هر کدام از این فهرست ها اسکن بگیرید . 

موقعی که وارد کانادا شدید، می بایست این فهرست ها را در اختیار مامور گمرک قرار دهید؛ چه بسا در‌صورتی‌که در آن برهه زمانی هیچ کالایی را یاور با خود به کانادا نیاورده باشید . 

نمایندگی خدمات مرزی کانادا (CBSA) درارای کتاب پند با نام اقامت در کانادا می باشد که در آن داده ها مفصل تری در این باره که به چه شکل کالاهایتان را با خویش به کانادا بیاورید آمده می‌باشد . 


آیا 

می توانم خودروی خودم را به کانادا بیاورم؟ 

از 

ایالات متحده: 

خودروی شما بایستی مطابق با استانداردهای کانادا باشد، چه بسا اگر در ایالات متحده آمریکا ساخته شده باشد . قبل از این که بخواهید خودروی خویش را وارد کانادا کنید، چک نمائید که خودروی شما در فهرست خودروهای قضیه پذیرش از ایالات متحده که به وسیله سازمان حمل و نقل کانادا منتشر می شود وجود داشته باشد . 

در مرز، می بایست به ماموران گمرک ایالات متحده اطلاع دهید که خودروی شما به طور دائم از ایالات متحده بیرون خواهد شد . ماموران گمرک هم به شما پیشنهاد می نمایند که مستقیما با بخش عبور مرزی تماس بگیرید تا دریابید که به چه مدارکی نیاز است و چه ساعاتی می توانید این کار را انجام دهید . 



از 

خارج آمریکای شمالی: 

شما می توانید خودروی خود را از مرزو بوم غیر از ایالات متحده وارد کانادا فرمائید به شرطی که مطابق با استانداردهای ایمنی کانادا باشد . 

همه خودروها می بایست بوسیله نمایندگی استانی اعطای جواز ماشین تصویب شده و بیمه باشند (در اونتاریو، باید به بخش وزارت حمل و نقل اونتاریو رجوع کرد) . 



حیوانات 

خانگی 

شما موقعی می توانید حیوان‌ها خانگی خود را به کانادا بیاورید که مطابق با شرایط لازم جهت ورود به کانادا باشد . 

برای بعضی از حیوان ها خانگی، ممکن می باشد نیاز به کسب اذن برای ورود باشید . بایستی گذشته از این که حیوان خانگی خود را وارد کانادا کنید، درخواست پذیرش برای ورود حیوان خانگی خویش را بدهید . 

نمایندگی خدمات مرزی کانادا (CBSA) و نمایندگی آنالیز بر غذا در کانادا (CFIA) ممکن است بخواهند حیوان خانگی شما را معاینه نمایند . به همین یاد ممکن می باشد هزینه ای بابت معاینه پرداخت نمائید . 

  • ۹۷/۱۱/۲۹
  • iranhfc iranhfc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی