iranhfc

عمومی

iranhfc

عمومی

  • ۰
  • ۰


درصورتی که شما از آن گونه از افراد می باشید که قصد مهاجرت به کانادا را دارید می توانند از طرز ادامه علم آموزی در کانادا و اخذ روادیدِ تحصیلی کانادا حالت اقامت کانادا را برای خود آماده سازید . 


شما می توانید توسط وکلای کارآزموده ما در اداره مهاجرتی کانادایی زرین وضعیت مسافرت و اقامت دایم کانادا از نحوه تحصیل در کانادا را مهیا سازید . 


طبق 

آمارهایی که سازمان ملل هر ساله در اختیار رسانه‌ها می گذارد کشور کانادا یک عدد از برترین کشورها در قضیه بورسیه تحصیلی به دانشجویان می‌باشد، به طوری که در مدت دکتری در بیشتر رشته‌ها به دانشجویانی که موقعیت تحصیلی نیکی داشته باشند را به آنها فاند می‌دهد و‌ دانشجوها میتوانند از این امتیاز گران قدر به کار گیری کنند، اما ذکر این نکته واجب میباشد که برای دریافت فول فاند در دوران دکتری در کانادا افراد متقاضی برای آنکه بتوانند از مزایای فاند به کارگیری کنند بایستی دارنده موقعیت ویژه‌ای باشند که شامل موارد زیر است: 

۱- شخص متقاضی ویزای تحصیلی در کانادا ‌باید برهه زمانی کارشناسی ارشد را در یکی از دانشگاه‌های معتبر تحصیل کرده باشد . 


۲- فرد متقاضی ویزای تحصیلی در کانادا می بایست مرحله زبان بالایی داشته باشد و دارای آیلتس دست کم ۷ باشد . 


۳- فرد متقاضی می بایست معدلی بالا در بازه کارشناسی ارشد داشته باشد . 


و در صورتیکه این حالت را داشته باشید می توانید با اساتید دانشگاه‌ها در رابطه باشید و در صورت تایید معلم شما می‌توانید از دانشگاه فاند گرفته و موقعیت علم آموزی مجانی در کانادا را برای خود مهیا فرمایید . 


متقاضیانی که برنده به دریافت بورسیه تحصیلی در کانادا شوند میتوانند از شرایط علم آموزی بدون‌پول در کانادا برخوردار شوند . 


از شهر‌های حیاتی سرزمین کانادا می‌توان از شهرهای تورنتو، ونکوور، کلگری، ادمونتون، مونترال و اوتاوا اسم برد . اما رویکرد های هجرت به کانادا از روشهای دیگری نیز نظیر اخذ اقامت کانادا از طرز ویزای عمل در کانادا، سرمایه گذاری در کانادا رخ میگیرد . 

حالت 

بورسیه تحصیل در کانادا افرادی که قصد به دست آوردن بورسیه از دانشکده های کانادا را دارند می‌بایست جهت به کار گیری از بورسیه تحصیلی کانادا این نکته را در جریان باشند که بخش اعظم دانشگاه‌های کانادا برنامه‌های فاند و یاری هزینه تحصیلی فراوان متنوعی برای دانشجویان بین المللی دارا می‌باشند و‌ داده ها داشتن از بورسیه‌ها و‌شرایط استعمال از بورسیه تحصیلی کانادا بسیار از اهمیت بالایی داراست . 


از اشکال مختلف بورسیه تحصیلی کانادا می‌توان از Scholarships ، Grants و Bursaries اسم پیروزی . 


مدل‌های گوناگون بورسیه علم آموزی در کانادا به طور کل جزء این سه مدل می باشند . 


وام 

Scholarships 

این جور وام براساس قوانینی که شخص دانشجو‌ دارااست تهیه و تنظیم میگردد که تمامی آنها به شرایط درسی و تحصیلی شخص درخواست کننده بستگی دارااست . 


مرجع تامین این دسته از وام تحصیلی در کانادا منابعی میباشد که دولت در اختیار دانشجو ها قرار می دهد و‌ یا این که منابعی که شرکت های خصوصی و یا این که دانشکده ها در کانادا در اختیار دانشجو ها قرار میدهند که به این نوع از وام تحصیلی در کانادا Fellowship هم‌ گفته می شود . 


برای اخذ این بورسیه تحصیلی کانادا، شخص خواستار بورسیه در کانادا می‌بایست دارنده صلاحیت‌های بالای درسی و تحصیلی از قبیل میانگین بالای تحصیلی، ارائه مطلب و در برخی مواقع نمره زبان انگلیسی مطلوب باشد . 


وام 

Grants-Bursaries 

این گونه از بورسیه تحصیلی در کانادا مربوط به شرایطی می باشد که شخص دانشجو‌ نیاز مالی پیدا کند و از منابعی که از قبلی معلوم شده میباشد به دانشجویان امداد مالی داده میشود . 


نکته حساس این هست که هر ۳ جور از این فاند‌ها و یا این که به عبارتی بورسیه تحصیلی در کانادا غیر قابل رجوع میباشند و نیاز به گشوده پرداخت این وام‌ها نمی باشد . 


وام 

Bursary این جور از وام مربوط به دوره‌های تخصصی می باشد که به وسیله کالج‌ها و دانشگاه‌ها برگزار میگردد تعلق دارد . 


بازه دریافت کردن این جور وام نسبتاً ۵ هفته دوران می برد و هدف از دریافت آن باید مشخص باشد . 


به طور مثال شما قصد دارید که یک دوره درس را در یک دانش گاه بگذرانید که هزینه تصویب اسم آن ۱۲۰۰ دلار می‌شود می بایست از ۵ هفته قبل از ثبت اسم آن زمان بایستی برای وام bursary اقدامات خویش را آغاز فرمائید و‌ پس از مسئله تایید شدن آن مبلغ ۲۰۰ دلار را خودتان پرداخت نمایید و الباقی یعنی ۱۰۰۰ دلار آن را از این نحوه پرداخت فرمائید . 


ولی باید دانشجویان به این نکته توجه نمایند که با توجه به این که این وام گشوده پرداخت ندارد شما می بایست به زمان یک‌سال بی نقص را در مرز و بوم کانادا معاش کرده باشید و آن گاه از گذشت این بازه حق به کارگیری و‌ درخواست کردن این دسته از وام را دارا خواهید بود . 


واجدین 

حالت چه اشخاصی هستند؟ شهروند 

کانادائی، دارای اقامت دائم یا این که پناهنده شدن باشید در 

بازه زمانی مشخص و معلوم در UBC Bursary درخواست داده باشید اخذ 

مدرک تحصیلی مدنی کانادایی در همان عصر تحصیلی که شما می‌خواهید کمک هزینه تحصیلی اخذ کنید نیاز 

مالی آنالیز شده با به کارگیری از حساب و کتاب تحلیل نیاز والیتی بر مبنا سیاست StudentAid BC در 

یک حرفه موضوع تایید یا این که یک زمان تمام وقت ثبت نام کرده باشید

  • ۹۷/۱۲/۰۱
  • iranhfc iranhfc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی