iranhfc

عمومی

iranhfc

عمومی

  • ۰
  • ۰

حالت 

واجب برای حامی مالی شدن شما و شخص موضوع حمایت از اعضای خانواده شما می بایست یک قرارداد حمایت مالی امضا نمایید که شما را متعهد به مهیا کردن حمایت مالی واجب از شخص حامی مالی شونده در صورتیکه واجب باشد می‌نماید . 

این توافق طومار همینطور بیان می دارد که در صورتیکه شخص اذن اقامت دائمی کانادا را کسب کند کلیه کارایی خود را جهت تامین معاش خود به عمل خواهد آورد . 

مهاجرت به کانادا

شما باید حمایت مالی برای همسر سه سال و برای فرزندان تا قریه سال و یا رسیدن به سن ۲۵ سالگی (هرکدام که زودتر فرابرسد) نگهداری کنید . 

قوانینی 

که بر پایه آن ممکن می باشد شما واجد شرایط حامی مالی شدن نباشید: عدم قابلیت و امکان آماده ساختن حمایت مالی لازمی که تا قبل از این نسبت به کسی دارای مسئولیت شده بوده و امضا کرده بودید . 

محکومیت به حکم دادگاه برای پرداخت نفقه یا این که تامین هزینه های فرزند . 

اخذ اعانه و وجوه مالی از دولت برای دلایلی غیر از ازکارافتادگی . 

محکومیت به جرمی جنایی یا این که جنسی و یا این که ارتکاب جرم مقابل اعضای خانواده خود بسته به قوانینی از قبیل ماهیت جرم ارتکابی، دوران وقوع آن و این‌که آیا محکومیت مشتمل بر عفو یا این که بخشودگی گردیده بوده . 

دیرکرد یا این که عدم پرداخت تعهدات و وامهای مهاجرتی . 

زندانی بودن . 

اعلام ورشکستگی مالی که هنوز خاتمه نیافته باشد . 

در صورتیکه تا قبل از این اسپانسر کسی شده باشید که بعدا از دولت کانادا در خواست کمکهای مالی نموده باشد ممکن می‌باشد که دیگر واجد حالت حامی مالی شدن تشخیص داده نشوید . 

موقعیت دیگری نیز ممکن هست وجود داشته باشند که در اینجا ذکر نگردیده اما می توانند سبب ساز شود که شما قابلیت اسپانسر شدن برای بقیه افراد را نداشته باشید . 

در صورتی‌که شما یک شهروند کانادا میباشید که در درحال حاضر حاضر در خارج از کانادا سکونت دارد، درصورتی می توانید مبادرت به درخواست مهاجرت منش خویشاوندی برای همسر و فرزندان خویش نمایید که قصد شما زندگی و اقامت در کانادا یاور با همسر و فرزندانتان پس از کسب ویزای اقامت باشد . 


در‌صورتی‌که شما در کبک زندگی می کنید باید همه حالت سفر خویشاوندی کبک را پس از کسب تاییدیه سازمان مسافرت کانادا مبنی بر واجد موقعیت بودن شما جهت حامی مالی شدن داشته باشید . 


حامی مالی 

کردن سایر بستگان واجد شرایط در 

صورتیکه شما شهروند یا شخص دارنده حق مسافرت به کانادا باشید و دستکم ۱۸ سال سن و حضور فیزیکی در خاک کانادا داشته باشید می توانید حامی مالی بستگان خویش به شرح تحت شوید:

  • ۹۷/۱۱/۲۷
  • iranhfc iranhfc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی