iranhfc

عمومی

iranhfc

عمومی

  • ۰
  • ۰


به چنگ آوردن 

ویزای PR از نحوه NSNP Nova Scotia PNP بدون داشتن سفارش شغلی 2019Nova Scotia یک عدد از لبریز جنب و جوش ترین و اقتصادی ترین کشورهای مختلف در سراسر کانادا می باشد . به تیتر یک عدد از کوچکترین ایالت ها از نظر جغرافیایی، تمرکز شهری فراوانی داراست و عمده درآمد محلی خود را از مشاغل خدماتی به جای مشاغل اول و ثانویه مثل کشاورزی، مهارت های فنی و غیره استخراج می نماید . به همین برهان تقاضای بالا برای همیشه متخصص خدمات ماهر مثل پزشکان، وکلا، مدیران بازاریابی و PR و غیره در ترانه اسکوشیا . این استان نیز به عامل یک عدد دیگر از مهاجران رشته ای مسافرت دوستداشتنی میباشد . این یک عدد از برنامه های لیبرال هجرت در سراسر کانادا میباشد . 

مهاجرت به کانادا

در 

اینجا لیستی از الزاماتی می‌باشد که شما نیاز دارید که بتوانید بدون هیچ سفارش شغلی به نیوا اسکوشیا بروید: 

شما باید در بین 18 تا 49 ساله ایده آل باشید . 

شما 

باید حداقل موضوع نیاز برای مهارت لهجه (IELTS / CLB) شما بایستی حداقل یک سال تجربه کاری را در موضوع کاری خویش تعیین نمایید . 

یک دیپلم یا صدور گواهینامه کانادا یا هم اندازه میان المللی از همان . 

شما می بایست نکته مثبت زندگی و کار در نوا اسکوشیا داشته باشید . 

از 

روش برنامه NSNP، ویزای دایم اقامت دایم در نیوا اسکویا، کانادا سوای توصیه شغلی، فرم آنالیز بدون‌پول کانادا را مالامال فرمائید و مشاوره مجانی دریافت نمایید که به چه شکل می توانید آوا اسکوشیا را هجرت کنید! 

به چه شکل 

می بضاعت از طریق PNP درخواست ویزای روابط همگانی را در کانادا انجام داد؟ گرفتن درخواست روادیدِ PR با به کارگیری از PNP می تواند کار دشواری مخصوصا برای کسانی باشد که با پیچیدگی های هر برنامه خاص آشنا نیستند . به همین عامل می‌باشد که در هنگام تقاضای روادیدِ روابط عمومی از طرز PNP عاقلانه می‌باشد که از متخصصان یاری بگیریم . 


کارشناسان ما در هجرت در سراسر جهان دارای ده سال تجربه در قرار دادن هزاران مهاجر مشتاق در موقعیت های ایده آل در سراسر کانادا می‌باشد . آن ها با جزئیات ظریف هر برنامه صمیمی می باشند و براین اساس می توانند مشاوره مهاجرتی بی مثل ارائه دهند . روز جاری با ما تماس بگیرید تا خدمات رشته ای خود را به دست آورید و درخواست خود را افزایش دهید تا از طریق برد به برد رسد . 

معمولی 

ترین راه و روش برای مسافرت به کانادا در سال 2019 کانادا یک عدد از دوست داستنی ترین مقصد های مسافرت در جهان میباشد . کانادا مهاجرین خود را تأسیس کرده اند و سابقه ای طولانی از استقبال مردم از مورد های گوناگون و ترکیب آن‌ها در نظم اجتماعی دارا هستند . در قرن بیست و یکم، محبوبیت کانادا بخش اعظم شده است، به خصوص به عامل ایجاد برنامه ورود به اکسپرس در سال 2019 . در حالیکه قبلا برهه زمانی طولانی برای درخواست برنامه مهاجرت برای پردازش استعمال شد، حالا برنامه های مهاجرت کانادا می توانند پردازش شوند در حدود 6 ماه است . به این ترتیب کل فرآیند کاربرد، تأیید، تعیین و در نهایت سفر می تواند در 9 تا 12 ماه انجام شود . این یک عدد از دلایلی می‌باشد که چرا کانادا در در بین هدف های مهاجرت جهانی در دنیای غرب قرار داراست . 


در حالتی که به دنبال حرفه ای می‌باشید که بتواند در کوتاه ترین دوران ممکن سفر به کانادا را تضمین کند، سرویس ها مهاجرتی در سراسر مرزو بوم برای شما مناسب می‌باشد . 

روز جاری تماس بگیرید یا این که فرم محاسبه مجانی ما را برای استارت آماده کنید! 

آیا شما به دنبال بی آلایش ترین رویکرد برای رفتن به کانادا  هستید؟ آیا می خواهید خانواده جدید خویش را در کانادا آغاز کنید؟ آن‌گاه این مطلب می تواند کلید شما برای به وقوع پیوستن آرزوها باشد! در اینجا ما در قضیه معمولی ترین، ارزان ترین و کارآمد ترین رویکرد انتقال به کانادا از هند دعوا می کنیم . برای کسب اطلاعات اکثر به ادامه مقاله مراجعه نمایید . 


برنامه اکسپرس Entry دارای سه جریان اولیه برای متخصصان می‌باشد که از نحوه آن درخواست می نمایند . 

اینها هستند: 

برنامه عمل حرفه ای فدرال: این برنامه برای حرفه ای ها از بخش سرویس ها به کار گیری می شود . کانادا دارنده نبود شدید متخصصان مدیریت می باشد که برای لبریز کردن حالت های حیاتی در سازمان های دولتی و محرمانه نیاز هست . بنابراین، در‌صورتی‌که شما یک فرد سرویس ها گرا هستید، این شایسته ترین بازه برای درخواست مسافرت به کانادا میباشد و این جریان می باشد که از طرز آن درخواست می فرمایید . همچنین، به خاطره داشته باشید که در رده بندی طبقه بندی شغل ها ملی (NOC) که از آن به کار گیری می کنید، به تیتر یک عدد از عوامل مهم در نقاط کلی CRS خود اعتنا داشته باشید . 

  • ۹۷/۱۱/۲۸
  • iranhfc iranhfc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی