iranhfc

عمومی

iranhfc

عمومی

  • ۰
  • ۰

سفر به کانادا

در اینجا به تحلیل روش‌های مختلف سفر به کانادا و اقامت این مرزو بوم می‌پردازیم، شرکت ها معتبر عضو ویزاکاران در تمام مراحل شما را ملازمت خواهند کرد تا بتوانید به کانادا هجرت نمایید . 


روادیدِ کانادا نیز در ویزاکاران از روش کارگزاران معتبر ویزا بدون واسطه به رخ تضمینی و در کوتاهترین برهه زمانی با ارزان ترین بها ممکن اخذ میشود . 


مهاجرت به کانادا در سال 2017 از طرز خط مش Express Entry (ورود سریع) 

سال پیشین سیستم ورود سرعت بالا یا این که اکسپرس اینتری جهت هجرت به کانادا معرفی شد .اما بایستی بدانیم که اکسپرس اینتری یک رویه مهاجرتی محسوب نمی شود و در واقع یک سیستم عده آوری، مدل بندی و انتخابی بر شالوده میزان امتیاز می‌باشد . 


با رویه اندازی سیستم اکسپرس اینتری تغییراتی در برنامه های سفر به کانادا تولید گردید . 


سال پیشین بود که کانادا سیستم Express Entry یا ورود پر سرعت را که در راستی امتیاز بندی درخواست کنندگان مسافرت به کانادا بر اساس بضاعت و توان ها و مهارت هایشان میباشد را راه و روش اندازی نمود . در این خط مش در سال چندین توشه قرعه کشی انجام می شد و متقاضیان با بیشترین امتیاز انتخاب می شدند . برای ورود به سیستم انتخابی یک حداقل امتیاز در حیث گرفته گردیده است که در سال قبلی این امتیاز در هر دوره متعدد بود و گاهی این دستکم امتیاز بالا وگاهی زیر آمد .بر مبنا آمار های سازمان سفر کانادا، دست‌کم امتیاز قبولی در سیستم Express Entry از ماه اکتبر به آنگاه به طور تروتمیز کاهش یافت به صورتی که از 489 امتیاز به 484، و آن‌گاه به 472 و نهایتا به 461 امتیاز کاهش یافت . در این سیستم مهم ترین فاکتوری که تا حدودی هم قبولی متقاضی ها را تضمین می کرد "پیشنهاد کاری از کارفرمای کانادایی " بود که وجود این فاکتور، به تنهایی دارای600 امتیاز از حداکثر 1200 امتیاز می بود . 


ولی در آستانه سال 2017 سیستم امتیاز بندی اکسپر انیتری کانادا یک سری تغییر و تحول حیاتی کرد که یکی از آن‌ها همین مسائل که بود که امتیاز دریافت سفارش کار از کارفرمای کانادایی از 600 به 50 امتیاز کاهش یافت که تغییر‌و تحول بزرگی محسوب می‌گردید . 


ولی اکثری از متقاضیان تنها با امتیاز هایی که از فاکتور های دیگر کسب کردند هم برنده به اخذ اقامت دایم کانادا گردیدند و برای قبولی در سیستم "ورود سریع کانادا” حتما نیاز به داشتن سفارش کاری نمی‌باشد . 


تعداد متقاضی ها هجرت به کانادا از نحوه این برنامه رو به ارتقاء میباشد و پیش بینی می شود که در سال 2017 میلادی به شمار بیشتری از درخواست کنندگان اقامت دایم کانادا داده شود . درصورت به نتیجه رسیدن پرونده متقاضیانی که در برنامه های گذشته از "ورود سریع” مبادرت نمودند، پیش بینی می شود که همین سال دولت فدرال کانادا تعداد بیشتری را در هر نوبت قرعه کشی قبول کند . 


مهاجرت 

به کانادا از طرز سرمایه گذاری 

بطور 

کلی سرمایه گذار می بایست دارنده سه شرط زیرباشد: 

1 . دارای حد اقل 1,600,000 دلار کانادا دارائی خالص . این دارائی قادر است شامل زمین و منزل و شی ءها دیگر باشد . توجه داشته باشید که هیچ لزوم یا ناخواسته برای آوردن این دارائی به کانادا نمی باشد و این بستگی به تصمیم سرمایه گذار داراست . 


این دارائی میتواند در موضوع دولت فدرال کلا وابسته به همسر باشد و در قضیه ایالت کوبک منتخب از آن وابسته به همسر و یا چه بسا میگردد بعنوان کادو به سرمایه گذار داده شده باشد اما بشرط این‌که شش ماه از تاریخ آن پیشین باشد . 


2 . دارای تجربه مدیریت بمدت دوسال ظرف پنج سال پیشین . سرمایه گذار میتواند صاحب و مالک موسسه تولیدی یا این که خدماتی باشد و بتواند دفترها سود و خسارت و مالیاتی ومدارک اشخاص مستخدم خویش را عرضه نماید . 


یا این که این‌که مدیر شرکت یا این که سازمانی و یا این که قسمتی از یک شرکت یا این که موسسه ای را با دست‌کم دو نفر کارمند تمام وقت بعهده داشته باشد . 


پس از انتخاب از طرف دولت فدرال یا ایالت کوبک سرمایه گذار باید یا مبلغ 800,000 3 . دلار کانادا را فارغ از سود بمدت پنج سال تحت اختیار دولت فدرال یا این که ایالت کوبک قرار دهد یا به یک عدد از بانکهای موضوع اعتماد دولت اذن دهد این مبلغ را بجای او واریز کند و برای انجام این کاربانک پولی را حدود 180,000 دلار کانادا بعنوان استفاده بانکی و سایر هزینه های دریافت خواهد کرد . 


شرکتهای معتبر ویزاکاران پس از تصمیم شما برای مهاجرت به کانادا از روش سرمایه گذاری تمام مسئولیت های انجام کاررا بعهده خواهند گرفت وهمراه شما قدم به گام پرونده شما را کامل شدن و به اداره مسافرت تسلیم کرده و سپس در آمادگی شما برای گفتگو و تعقیب هر دسته پیچ و خمی با شما همکاری خواهند داشت تا شما به خاک کانادا وارد گردید . ما مطمئن هستیم بعد از اتمام کار شما ما را یکی از معتمدین خویش خواهید عهده دار شد . 

  • ۹۷/۱۱/۲۳
  • iranhfc iranhfc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی