iranhfc

عمومی

iranhfc

عمومی

  • ۰
  • ۰

چگونه 

می توانید درخواست سفر کانادا را دوباره درخواست کنید؟ در‌صورتی‌که طومار ای از سفر کانادا دریافت کنید، نیازی به وحشت نمی‌باشد . مطمئنا گزینه های دیگری نیز وجود دارااست . 

مهاجرت به کانادا

شما می توانید درخواست خویش را پس از امتناع از دادگاه فدرال کانادا در عرض یک هفته پس از اطلاع از رد درخواست تجدیدنظر نمایید . 


شما می توانید پس از اخطار در زمینه عدم امتناع از راس مهاجرت کانادا، درخواست تقاضای تقاضانامه را به بخش محاکمه هجرت دوباره درخواست کنید . 


پس از اخطار اخطار، می توانید درخواست بازگرداندن راءس رسیدگی به پرونده را درخواست فرمائید . 


با اعتنا به دستورالعمل ها، زمانی که متقاضی اخذ نامه ای در زمینه امتناع از درخواست، او نیاز به فعالیت مضاعف سریع میباشد . مهلت رسمی برای حفاظت از حقوق و دستمزد شهروندان حتمی است . ضروری می‌باشد که با کمپانی های حقوقی مسافرت با جواز بالا تماس بگیرید تا بتوانید به پرونده دسترسی پیدا فرمایید و همینطور گزینه های مو جود را فارغ از هر دسته تاخیری مشخص کنید . 


چه‌گونه 

می توانید درخواست هجرت کانادا را مجدد درخواست کنید؟ کدام 

آیتم برای شما مطلوب است، هنگامی که درخواست شما برای ویزای کانادا ممنوع است؟ این به طور بدون نقص بر روی ماهیت پرونده و نیز عامل ها دارای ربط بستگی داراست . در عین حال، این هم بستگی دارد که در آن درخواست مهاجرت کانادا زمینه رسیدگی و رسیدگی قرار گرفته هست . 


این 

بستگی به جایی هست که درخواست هجرت در داخل کشور یا در سفارت بیرون از کانادا یا این که در کنسولگری کانادا دارد 

بسته به عوامل ذکر شده، ممکن هست مورد هایی برای درخواست درخواست سفر خود درخواست شود . شما می توانید برای درخواست درخواست کنید یا با کمک کانال های دولتی تقسیم فرمائید . دلیل حیاتی این می باشد که قبل از اینکه دستمزد استفاده از قابل انعطاف افزار نقطه نهایی یابد، بایستی اقدامات پر سرعت را در کل پرونده انجام دهید . 




چه گونه 

می توانید درخواست مسافرت کانادا را دوباره درخواست کنید؟ استدلال 

با اهمیت رد شدن از درخواست مهاجرت کانادا امتناع از برنامه های مهاجرت کانادا چیزی نمیباشد که اغلب واقعه بیفتد . هنگامی که درخواست ها ارسال می شوند، آن ها به طور مؤثر بوسیله مأمورین سفر تحلیل می شوند، که به آنها کمک می نماید تا تصمیم بگیرند که آیا شما یک نامزد واجد حالت میباشید . راهبرد های خاص بوسیله افسران برای تصمیم گیری در موارد مربوط به مسافرت دنبال می شود . این راهبرد ها در قانون ها سازمان سفر و مهاجرت آمده است . با این حال، در بعضا موارد، افسران سفر کانادا مرتکب اشتباه در تصمیم گیری می شوند . گاهی زمان ها آن‌ها با تعبیروتفسیر خویش از دستورالعمل های اعلام شده خیلی دقیق می شوند، در حالی که دوباره آن ها اطلاعات زمینه نیاز در برنامه و ورقه ها را آنالیز نمی کنند . گفتمان های فردی هم برای درخواست ها وقتی انجام می شود که افسران یقین نداشته باشند که متقاضی قابل اعتماد و معتبر باشد . 


با اهمیت نمیباشد که چرا ادله امتناع درخواست مسافرت کانادا شماست، مضاعف مهم است که وقتی به اطلاع شما در قضیه رد درخواست رسیدید، به سرعت و پر سرعت کار کنید . پس از آن باید پیش بروید و یک وکیل مهاجرت با تجربه و واجد موقعیت کانادایی که جواز قضیه نیاز را داشته باشد، دنبال فرمایید . 

در‌صورتی‌که قضیه شما حقیقی و ارزشمند باشد، تقاضای سفر مهم ترین مورد است 

گام 

بعدی شما وقتی که نامه رد درخواست ویزای کانادایی به صندوق پستی خود می رسد؟ مساله متعددی وجود داراست که می تواند سبب ساز به درخواست هجرت کانادا شما شود . تنها وکیل مدافع مهاجرت کانادا قادر است به شما یاری کند که مجددا درخواست روادید نمائید . وی می تواند شما را ارشاد نماید که نقص در برنامه قبلی را فهم و شعور کند و اطمینان را در درخواست تجدیدنظر بعدی تضمین کند . 

استخدام یک نماینده قانونی با تجربه می تواند به شما در پاسخ به سوال ها پایین مربوط به پرونده شما امداد نماید

  • ۹۷/۱۱/۲۵
  • iranhfc iranhfc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی