iranhfc

عمومی

iranhfc

عمومی

  • ۰
  • ۰

سوال های اکثری برای درخواست کنندگان روادیدِ کانادا وجود دارد . تمامی افرادی که تابحال درخواست ویزا نداشته اند، کسانی که درخواست روادید داشته، البته هنوز پاسخی اخذ نکرده اند، کسانی که با درخواست روادیدِ آنها موافقت شده البته از روند بعدی دریافت ویزا اطلاعی ندارند، کسانی که با اخذ ویزای توریستی کانادا یا ویزای تحصیلی یا روادیدِ کاری کانادا میخواهند به اقامت دائم کانادا دست پیدا کنند، افرادی که با اخذ ویزای دانش آموزی کانادا انتظار دارا‌هستند به اقامت دایم برسند، افرادی که با دریافت پاسپورت پس از به دنیاآمدن فرزند خویش قصد اخذ اقامت دایم برای دیگر اعضای خانواده را دارا هستند و کسانی که می خواهند قبل از درخواست روادیدِ کانادا از تجربیات سایرافراد به کارگیری کنند و . . . 


اگر شما نیز قصد اخذ ویزای کانادا دارید احتمال دارد پرسش و جواب های عنوان شده بتواند به شما کمک کند؛ پس با توجه مطالعه بفرمایید، احتمالا حتی دیگر نیازی به پرداخت هزینه ی مشورت نداشته باشید . همینطور درقسمت مشورت کردن بدون‌پول در انتهای همین مقاله میتوانید سوال ها خویش را مطرح فرمائید . 


مهاجرت به کانادا


پس 

از اخذ ویزای توریستی کانادا آیا میتوان به اقامت دائم کانادا رسید؟ باید بدانید که داشتن ویزای توریستی کانادا یا نداشتن آن امتیازی برای اخذ اقامت دایم کانادا نخواهد بود . در‌صورتی‌که که قصد هجرت به کانادا را دارید باید وارد یکی از برنامه های مهاجرتی کانادا گردید . که میتوان به برنامه مهاجرتی نیروی متخصص فدرال، نیروی کارشناس کبک، اقامت سرمایه گذاری، اقامت از شیوه حامی مالی شیپ همسر یا والدین یا فرزندان، اقامت از شیوه ویزای تحصیلی و . . . اشاره کرد . 


مدارکی 

که بایستی به سفارت ارائه داده شود برای این که اقبال اخذ روادیدِ را بالا چیره شود چیست؟ به طور کلی مدارکی که به سفارت ارائه می دهید باید واقعی، قابل استعلام و ثابت کننده ی رجوع شما باشند . 


مدارکی 

همچون : 

مدارک 

مالی: ارائه پرینت 6 ماهه آخر حساب بانکی شرکتی و شخصی، سپرده و جاری 

مدارک شغلی: در صورتی‌که کارمند می‌باشید ارائه قرارداد کاری، مدارک بیمه و فیش حقوقی الزامیست و در حالتی که کارفرما می‌باشید می بایست مدارک بیمه، مدارک شرکت، اساسنامه، خبرنامه رسمی و پرینتی از قراردادهای امضا گردیده با دیگر شرکتها را ارائه دهید . و در حالتی که شغل آزاد دارید باید جواز کسب، مدارکی برای ثابت معاملات خود ارائه دهید . 


مدارک ملکی: ارائه اوراق ملکی الزامی نیست؛ البته می تواند اثبات کننده ی ریشه شما در مرزو بوم خودتان باشد . درضمن سفارت کانادا سند ملکی شما را به تیتر گروگان برای رجوع و برگشت شما در نظر نمی گیرد صرفا به ترجمه رسمی آن نیازمند می باشد . 


مدارک شناسایی: پاسپورتهای دیر باز و جدید، شناسنامه و قباله ازدواج، 2 قطعه عکس پرسنلی زمینه سفید . 


مدارک سفر: ارائه رزرو هتل و پرواز رفت و برگشت و بیمه ی مسافرتی معتبر . 


دعوتنامه: ارائه دعوتنامه برای درخواست ویزای کانادا الزامی نمی‌باشد البته درصورتی که کسی یا شرکتی را در کانادا دارید که برای شما می‌تواند دعوتنامه ارسال کند درخواست نمایید که برای شما این عمل را انجام دهد، چون ارائه دعوتنامه دارای اعتبار شانس دریافت ویزا را زیاد بالا می پیروزی . (اگر که نمیتوانید دعوتنامه اخذ کنید ما می‌توانیم به شما در ارائه دعوتنامه دارای اعتبار و قانونی کمک کنیم، میتوانید با مراجعه به بخش فرمهای نظارت مجانی مارا از تصمیم خویش باخبر سازید .) 


پس 

از ریجکتی روادیدِ کانادا سپس چه مقطع مقطع میتوان درخواست دوباره ویزا داشت؟ قانونی وجود ندارد که شما بایستی مدتی را صبر کنید سپس درخواست ویزای کانادا داشته باشید . در صورتیکه به چهره دقیق نامه ریجکتی خویش را چک فرمائید متوجه خواهید شد که شما هر مدت پس از دریافت این طومار می‌توانید مجدد درخواست ویزا داشته باشید . البته پیشنهاد می‌شود موارد عنوان گردیده در نامه ریجکتی را برطرف کرده آن گاه اقدام به درخواست مجدد ویزای کانادا فرمائید . 


آیا 

میتوان پس از ریجکتی درخواست روادیدِ کانادا رفع ریجکتی کرد یا به فیض ی اعلام گردیده اعتراض کرد؟ رفع ریجکتی فقط توسط وکیل قانونی قابلیت و امکان پذیر هست که این مسئله توصیه نمی شود چون بسیار هزینه بر می‌باشد . ولی میتوان نسبت به فیض ریجکتی از طرز نشانی اینترنتی و ارائه مدارک تازه اعتراض داشت که ولی تجربه ثابت کرده فیض پیروزی پس از اعتراض به ریجکتی ویزا تحت می باشد و بازه زمانی زمانی را بابت انتظار به اعلام فیض که عموما طولانی خواهد بود از دست خواهید داد . در بعضی موارد کسانی مدعی رفع ریجکتی از روش روابط خویش خواهند بود، در واقع این اشخاص از روش همان ایمیل و ارائه مدارک بخش اعظم نسبت به نتیجه اعلامی اعتراض می کنند که اما همانگونه که گفته شد بخت پیروزی پایینی داشته ولی به لاف مدعا خواهند شد که رفع ریجکتی روادیدِ کانادا درصد پیروزی بالایی دارد . . . 

  • ۹۷/۱۲/۰۲
  • iranhfc iranhfc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی